MORSDAG !

Ja, idag är de Morsdag. Vi har varit rätt sega alla tre idag och är väl lite fortfarande. Rickard klev upp med Theodor imorse vid sjutiden (Han fick sova med oss, eftersom att han vaknade när vi gick och la oss i natt). Dom var vaken i någon timme och kom sedan och la sig med mig igen. Vi somnade om alla tre efter mys i sängen och jag vaknade igen vid elva, var länge sedan jag sov så länge ! :) Jag tog mig lite frukost och sedan vaknade Theodor. Han myste med Rickard en stund i sängen och sedan fick han lunch av mig och sedan ett bad. 

Senare runt halv tre så gick vi och hälsade på Marianne och gav henne hennes morsdagspresent. Vi var så sent ute och hade dålig fantasi så de fick bli ett lottpaket :) Var där en stund och fick lite mat, men Theodor vägrade äta så han ska få en puré här om en liten stund :).. Ska även berätta de att jag har börja gett han matburkar från 8 månader nu, självklart mosar jag till de så de inte är så himla mycket klumpar :).. Theodor äter ju bara burkar som de är lite klumpar i, därav så började jag gav han 8 månaders burkar :) De funkar faktiskt mycket bättre än förväntat !..

Nu har vi nyss varit på Ica och handlat lite och nu är vi hemma igen :).. Lite skönt att komma hem när man har varit borta tycker jag ;)

Här har vi dagens glada kille !



Igår så var de ju MC-dagen i stan också. Vi var såklart där eftersom att motorcyklar är Rickards största intresse. Gick lite på stan innan också. Var in på Gina Tricot och köpte ett par till leggings till mig (svarta) och sedan blev de en fin body till lillen också, från Åhléns.




Motorcykeln fortsätter bak på ryggen och där står de även Easy Rider ;) GRYMT fin !

Sedan var vi in på GameStop och kollade in lite nya spel till de nya Wii-spelet som vi införskaffade oss i Fredags :).. Sedan kollade vi såklart in alla motorcyklar innan vi åkte hemöver igen. Lite senare på eftermiddagen så åkte vi ut till Juniskär en sväng också. Var dit med en blomma till mamma, en dags tidigare Morsdagspresent. En helt okej dag med andra ord !..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback