Onsdag

Igår så var vi ju som sagt iväg på BVC, där fick Theodor sina 5 månaders sprutor. De tyckte han inte alls om, men de gick bra efter en stund när vi hade gått :).. Senare på kvällen så blev han hängig och fick strax under 39 graders feber, lillvännen ♥.. Så han var ganska så grinig och hade svårt att få i sig vällingen, men efter en stund så gick vällingen i och efter någon timme så sov han. Men natten var inte så himla bra, han vaknade väl varannan timme och yrade. Gav han nappen och då somnade han om en stund. Så höll de på tills klockan var runt åtta. Då fick han välling i sängen och lite mys och gick sedan och bytte blöja samt kolla tempen igen och då hade han 38.3 :/

De var ju meningen att vi skulle åka iväg på begravning idag. De är Rickards farmor som ska begravas. Men eftersom lillen inte är allt för pigg så stannar han och jag hemma. Rickard åker iväg med sin bror Johnny i stället. Så jag och lillen ska bara myyysa hela dagen. Jag ska ta och göra lite mat nu, är så hungrig och sedan ska lillen få lite välling också. Rickard och Johnny skulle åka iväg strax efter två eftersom att begravning börjar tre i stan. Man vill ju inte komma försent :P..


Så med andra ord så blir de inte många knop gjorda idag. Utan de får bli imorgon eller så, måste ta en sväng med dammsugaren då i alla fall, de är ett måste !..

Nu ska jag fixa mat ! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback