BVC

Har egentligen inte så himla mycket att skriva för tillfället. Rickard är och jobbar som vanligt, Theodor sover sedan en stund tillbaka och jag sitter här och försöker knåpa ihop ett inlägg. :)

Idag, närmare bestämt klockan 13.00 så ska vi vara uppe på BVC för 1-års kontrollen, lite vägning, mätning och spruta. Får se hur de blir med den, är rädd att Theodor har fått vattkoppor. En vän och hennes son var här för ett tag sedan och hälsade på och dagen efter så hade hennes son fått vattkoppor. Jag reagerade ju på de direkt och har hållt kollen på Theodor sedan dess om han fått några prickar osv. Han har ett utslag på stjärten som jag inte vet vad de är och han har även några småa prickar. Bland annat en på benet, en i nacken osv. Så ska kolla med sköterskan nu när vi ska dit och se. Men han är ju inte alls hängig eller varm så han har feber, men lika bra och fråga :) kanske skrämmer upp mig själv också !

Ska i alla fall bli spännande att se om han gått upp något mer i vikt eller om han dragit iväg på längden. Känns som att han har blivit lite längre i alla fall. Har ju inte vägt eller mätt honom på väldigt länge så vi får se helt enkelt :)



Världens finaste älskling ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback