Lördag

Nu på morgonsidan så tog jag och duschade Theodor lite efter att vi ätit frukost. Med andra ord så hade han kletat med sin macka i håret och var allmänt kladdig hela han ;) Så då var de bara ett måste !. Sedan tog jag på han en blöja och satte ner han i matstolen för att försöka klippa hans hår lite. Han har ju på senare tid fått jättemycket hår. Så kände att de var nödvändigt. Blev lite hår som försvann och eftersom att han var sprallig och knappt kunde sitta still så blev de en liten "miss" på ena sidan ovanför örat, där ser de mer ut som en flintisfläck nu, men de kommer ju växa ut så småning om så de lilla gör inget :) Annars så blev resultatet faktiskt bra. Skönt för han och få bort lite av den tjocka kaluffsen :)

 

Ni får ursäkta bildkvalitén. För de första så kunde inte Theodor stå still och sedan så är bilden tagen med mobilen. Men de syns ju i alla fall att han har mindre hår nu :)

Just nu så ligger han och sover. Han vaknade ju i natt/tidigt imorse och då tog Rickard honom, han fick välling och somnade sedan om en liten stund. Dom klev sedan upp vid halv åtta igen. Så han var lite trött nu och somnade på en gång jag la han i soffan med mig :) Så han fårväl sova en stund nu då. de är ju en till tand på G ner så han sover väldigt dåligt på dagarna. På nätterna har de faktiskt gått lite bättre :)..

Rickard är ute och grejjer med våran bil som måste fixas denna månad eftersom att han fick nedslag på några grejjer på besiktningen för ett tag sedan så de är ju ombesiktning på den. Så de är ju viktigt att de hinner bli gjort ! Så vet inte riktigt vad jag och Theodor ska hitta på, blir väl en sväng ut i alla fall :) Får se helt enkelt.

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback