Onödig info-inlägg?

Måste bara säga de att jag har haft och har väl fortfarande en väldig bloggtorka. För de första vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om. Tycker de bara blir samma och samma varje gång. För de andra så har jag inte alltid tid eller ork heller.. Tänk om de kunde hända något riktigt roligt eller spännande som man kan dela med sig här av ?! Dock så har de inte hänt än ...

Sitter i alla fall och väntar och väntar på att mitt antagningsbesked (om jag nu kommer in) från Komvux. Sökte ju nu i höstas till omvårdnadsprogrammet. Vill så innerligt komma in, så man sitter ju lite som på helspänn känns de som. Hoppas att de trillar ner i brevlådan de närmsta dagarna. De vore något att skriva om de ! ;)

Sedan går vi också i flyttastankar. De har vi gjort länge, tror de hela började redan i somras. Vi vill flytta mer in emot stan. Så man har lite lättare att ta sog dit man vill utan att krångla. Varken jag eller Rickard har egentligen inget behov av att bo här ute i Matfors. Känns som att vi har gjort vårt här. Känns som att man behöver ett omgivningbyte. Inte bara miljön utan även människor. Sedan så blir man ju lite lätt fast osv då jag inte har körkort. Men de är ju också en sak som kommer ordna sig i början av de nya året.
Jag hoppas att 2012 blir mitt år ! :)

Blev ett riktigt hoppas-inlägg det här !


När börjar utbildningen då ifall du kommer in? Programmet är jätteroligt! Och inte alls krävande (för min del). Ska du läsa andra ämnen också, mer än omvårdnadsämnen?

2011-11-30 | 21:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback