Rubrik ?

Nu var de några dagar sedan jag skrev.

Lillen ligger nu och sover, blev en tidig kväll för han eftersom att han var så himla trött. Imorgon är de Rickard's tur att ta han på morgonen så då får jag sova :) Fast jag kommer inte sova just något mycket längre än vanligt eftersom att jag känner mig helt död om jag gör de. Men en liten sovmorgon har man ju att se framemot i alla fall ! :)

För en stund sedan kom Linda hit en sväng och nu är hon och skjutsar några kompisar till henne som skulle på fest, sedan skulle hon komma tillbaka. Så hon borde ju komma snart ! ;) Då blir de till att försöka hitta på något. Rickard har nog inte så mycket emot att vara lite ensam medans liten sover eftersom att han har blivit förkyld och har grymt ont i huvudet. Så vi får väl se vad man hittar på då ! :)

Imorgon så var de ju egentligen meningen att vi skulle åka och titta på Annelie's lilla bebis, Silje. Min systerdotter som idag endast är 5 dagar gammal. åååh, längtar efter att få snoosa lite bebis :) Men de blir då som sagt framflyttat eftersom att vi inte är friska och krya. Men de kommer ju fler dagar som tur är :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback