Helgen !

Idag så sålde vi vår bil, vår lilla v40. Vi kände de att vi inte längre hade just något behov av den och dess "finesser" ;) .. Vi åker så pass lite bil och Rickard får snart en egen bil genom jobbet som han kan ta till och från jobbet, vilket känns super. Så vi behöver ju bara en bil så vi kan frakta oss om vi ska hälsa på någon eller har något annat ärende någonstans.
Så nu har vi börjat kolla på blocket efter en ny och de verkar bli en BMW.
Jag har ju lite och säga till om, men jag har ju heller inget körkort än så då får faktiskt Rickard bestämma lite mer om vad de blir för en bil vi köper. Har ringt på en i Önsköldsvik som vi förmodligen åker och kollar på imorgon. Får se om Rickard får halva dagen ledigt för om jag och Theodor ska följa med så måste vi ju stanna vid något tillfälle så vi inte kör allt i ett svep för de är inte så himla bra för Theodor :) ..

Annars, vad har vi gjort i helgen ?
Vi har bara tagit de lugnt och tagit dagarna lite som den kommit. Var in till stan en sväng i lördags och kolla på utställningarna och muséet. De var mysigt att gå runt där faktiskt. Men eftersom att vi inte hade tagit med oss mat osv till Theodor (Läs: Han åt innan vi åkte) så var vi ju inte borta sådär jättelänge. Vi ska åka dit någon fler dag och gå runt och kolla lite i lugn och ro och ta oss en fika där också. Ha en liten mysig familjedag !.. Både jag och Rickard tycker ju att de är roligt att gå och kolla där då de är en massa fakta om Sundsvall och dess uppbyggnad för sisådär 200 år sedan. Så är ni också intresserad av de så åt gärna dit. :)
Sedan på eftermiddagen så blev de middag hos svärmor och lite tv tittande innan vi la oss. Blev en tidig kväll för oss igår. Både jag och Rickard var väldigt trötta och Theodor somnade redan vid halv sju :) hehe..

Så, idag så har vi rensat lite i bilen som vi sedan sålde och har sedan bara tagit de lite lugnt och sitter i soffan :)

Nu ringde Marianne också så jag ska ta och gå dit en sväng !



Hej, Hoppas du har det fint. Jag vill bara tipsa dig som har barn, om att jag har flera fina tävlingar i min blogg just nu. Bland annat kan du vinna en resesäng, wigglekart och presentkort. Du finner dem i min meny. Varmt Välkommen in till mig :)

2011-10-18 | 17:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback