Nu mår vi bra :)

Igår kväll så fick jag väldigt ont i nacken och upp i huvudet som tillslut gick över till migrän.
Jag verkligen hatar migrän, de känns som att jag blir alldeles sné i hela ansiktet och orkar ingenting. Har lite problem med migrän och vet inte riktigt vad de beror på. I alla fall så fick jag en starkare värktablett av Rickard igår, som jag inte tyckte funkade så himla bra, men vi gick i alla fall och la oss strax före nio igår kväll eftersom att både jag och Rickard hade huvudvärk. Jag somnade ganska på en gång och sov bra hela natten. Vaknade av Theodor vid femtiden imorse, klev sedan upp vid halv sex. Då kände jag mig alldeles yr och illamående :/.. Fick då gå och kräkas, tänkte undra vad de berodde på..
Tänkte sedan efter och de berodde nog på den starka tabletten.

Senare när Rickard klev upp pratade jag lite med han och han pussade lite på Theodor osv. Då kände jag mig jätte illamående igen, så då fick jag kräkas ännu en gång. Så nu har de äntligen gått över, är lite yr fortfarande, men inte alls lika mycket som i morse när vi klev upp ..
Rickard har blivit piggare nu och höstblåsorna har så gott som torkat ut.
Så nu mår vi bra hela familjen ! :)

Idag väntas tvättstuga för mig och Theodor med farmor och svärmor Marianne.
Som vanligt på Måndagar :) Annars idag så vet jag inte vad vi mer ska hitta på. Dammsuga lite och en promenad kanske ?!.. Vi får se vad man hinner med idag helt enkelt. Ibland vissa dagar tycker jag att man nästan inte hinner med något alls.. Vi är ju lite så att vi tar dagen som den kommer och planerar inte speciellt mycket.
Men de är skönt de med :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback