Rökskada, 50-70% REA

För en stund sedan kom vi hem. Var i stan och träffade både Elin och min andra syster Annelie :) .. Vi åkte först till Annelie och umgicks lite, lillen fick lunch osv och sedan gick vi ner på stan och träffade Elin. Väl där nere så gick vi på Charm och åt lite lunch. Allt gick jättebra, Theodor var snäll och glad under hela tiden, fast han ville du väldigt gärna ha tag i brickorna som vi hade vår mat på samt att han var vid ett plertal tillfällen och "grävde" i min tallrik... Men allt slutade i alla fall med en liten sväng på stan innan vi for hem. Blev inget shoppande, men trevigt var de. Tack, behövde verkligen komma ut :)

Nu snart ska jag ta och göra mig klar för att åka ut till birsta med Lotten. Dom har ju tydligen någon utförsäljning på Boom där ute på grund av rökskada. 50-70 % på allt, så då måste man ju bara passa på :) Vem vet, man kanske hittar något fynd :) .. 
Nu måste jag ta och roa Theodor här som är och klänger på mig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback