Tisdag

Sitter vid datorn nu och kollar runt lite och tar vara på lite ensam-tid. Theodor sover och Rickard är i stan och har första "mötet" på skytteklubben som han och hans bror Johnny har gått med i :) .. Ja, ni hör väl själva vad de är för en slags klubb. Dom övningsskjuter en massa :P .. Rickard gick med mest för att han skulle vilja prova på och för att han ska hantera sin stress. Han är en väldigt stressad människa så de kanske gör honom gott ?! Får väl se hur de går för dom helt enkent.

För en stund sedan så hade jag lite främmande. Mamma, Annelie och Ossi kom hit och fikade lite och pratade :) .. Vi fikade såklart kanelbullar eftersom att de är kanelbullens dag idag !.. Då känns de såklart som ett måste :) Köpte 5 st för 20 pix på Ica här hemma, som hittat ! :D 

Imorgon blir de nog en sväng till stan. Ska umgås med Elin, min plastsyster, men är som min riktiga syster :) ..  Ska äntligen få se hennes lägenhet, hon har bott där ett bra tag men jag har ännu inte hunnit se den ?!.. :/ Så de är väl på tiden !.. Sedan blir de väl en lunch på stan eller så bara :) Skönt att få komma hemifrån. Förmodligen så slipper jag åka buss (som är min absolut sista utväg att ta mig någonstans nu). Rickard ska bara jobba kort dag imorgon lät de som så har jag tur så skjutsar han oss :) ♥

Nu blir de lite tv innan man slår igen de två bruna :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback