Torsdag

Natten i natt har väl varit lite sisådär. Theodor har sovit jättebra i några nätter och sovit till sju på morgonen. Men i natt så vaknade han och skrek och var alldeles hysterisk. Tog upp han, provade la han med oss i våran säng, gick inte så då fick han en ny blöja, lite välling och lite gungning av sin säng så sov han igen. Kände att jag var helt slut när jag skulle kliva upp med han, orkade verkligen inte .. De var bara att "ta sig i kragen" och kliva upp de. Sedan vaknade han igen när Rickard skulle åka iväg på jobbet imorse. De var väl en rimlig tid, vid halv sju-tiden :) .. Men sedan några dagar så har jag sett vad de hela beror på och de beror på att han har en tand i övre tandköttet som spruckit upp och växer till sig och han har väldigt ont.. ♥

Jag har under en längre till varit helt slut på kvällarna. Tror vi går och lägger oss vid halv tio, tio på kvällarna för att vi är helt slut både jag och Rickard. Annars så har jag känt mig ganska pigg på kvällarna men nu så somnar jag ungefär precis när jag lagt mig ner. Vet inte om de har med att man slappnar av på kvällen när Theodor har somnat och man får lite egentid med min älskling ♥ Kanske har med de och göra ?! vem vet ..

Idag så har vi väl inte så himla mycket för oss. Theodor ligger och sover nu och jag kollar bara runt lite här på datorn :) Vi ska väl bara vara hemma, ta de lite lugnt och ta dagen som den kommer. Ska ta och städa lite här, men de gör jag när Rickard kommit hem så får han hjälpa mig med Theodor medans. Då går de fortare :) Ska försöka hinna med en liten promenad idag också så Theodor får komma ut lite. Annars händer de nog inte så himla mycket mer ;)

Kände att de blev lite onödig fakta i detta inlägg, men de gör ju inget ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback