Kommande 1 åringen !

Igår satt jag och klickade lite på datorn och klickade då hem några presenter till den kommande 1- åringen som vi har här hemma. De är ju nästan bara en månad kvar :) .. Tiden har gått alldeles för fort. Köpte lite saker när jag var nere på Ullared också som han ska få då !.. Då köpte jag bland annat ett set med huvtröja och mysbyxa i grått, ett par jeans med grå mudd, lite leksaker plus detta som jag klickade hem igår !

De blev två DVD-filmer med Händige Manny (Händige Manny firar jul och Händige Manny en hjälpande hand), vilket han älskar att titta på !.. Så fort de är på tv:n så sitter han som ett ljus och bara tittar och lyssnar på sångerna :) Så himla söt !..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback