Lördag

Hade en underbart trevlig kväll igår. När lillen somnat så kom Elin ner och vi gick på Ica för att handla hårfärg till henne, hon köpte samma färg som hon färgade mitt hår med i torsdags :) .. En mörk rödbrun färg. De blev ett bra resultat, de är ju huvudsaken. Sedan efter en stund så kom Linda hit och umgicks också. Var ett tag sedan man umgicks med henne så de var mysigt.. De blev en hel del prat och skratt, väldigt trevligt. Sedan satte ni oss och kollade på film. De blev en skräckis med namnet Incidious. Man har ju fått höra att den ska ju vara jätteläskig och de andra med de tredje, men den var faktiskt inte så himla läskig. Visst rös man lite då och då men de var ju inte så att man inte kunde somna på kvällen utan de gick bra :) .. Men vissa saker var ju ganska så dåligt gjord i den..
Kan recensera den senare i ett eget inlägg ! :)

Linda skjutsade hem Elin när hon skulle åka hemöver, hon hade inte någon vidare lust att gå hem i mörkret. De kan jag inte klandra henne över, de hade inte jag heller gjort. För oss så blev de en ganska så tidig kväll. Vi gick och la oss vid halv elva. Rickard hade varit vaken sedan halv sju hela vecka plus att han jobbar ganska hårt såhär veckan efter semestern :P .. Jag kände mig inte så himla trött, men somnade ganska fort ändå !.. Otroligt skönt.

Just nu så ligger mina killar och sover. Rickard får sin sovmorgon idag och jag min imorgon. Lillen har precis somnat igen och jag hoppas att han sover en liten stund. Han är inte mycket för att sova på förmiddagen numera, men ibland så blir de. Beror på hur trött han är :P ..
Idag eller ja senare idag så ska vi packa ihop oss och åka in till stan. Vi ska hälsa på Annelie och Preethi och mysa med bebismagen och äta god mat och bara umgås. Alltför sällan vi gör de, men de blir nog ändring på de sedan när deras lilla bebis kommer och hon börjar lära sig saker så att hon och Theodor kan leka osv. De kommer ju skilja i stort sett ett år mellan dom.
Kommer bli så himla mysigt !.. 



Underbart bra låt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback