Lördagmorgon !

Nu imorse när Theodor vaknade, vilket var runt femtiden så var man ju inte direkt den mest pigga människa på denna jord. Kände mig totalt död. Ja de var nog de rätta ordet !.. Var tvungen att försöka att få lillen att somna igen genom att lägga ner han igen osv. Men han ville inte somna om, men jag fick ju tid att vakna till lite och "känna" mig lite piggare.. Idag har jag dubbelt så ont i halsen som igår. Jag har väl sovit med munnen öppen.. Hosta har jag börja fått också, vilket inte alls är så vidare skönt för min hals ..
Näe, usch för förkyldningar !!

Nu har jag nyss bytt en bajsblöja på Theodor och han kryper nu runt och grejjar på golvet som vanligt. Ska ta mig lite fika och sedan försöka få lillen att sova en stund och då ska även jag lägga mig en stund, somnar jag inte så får man ju vila lite i alla fall så man får lite nya krafter ! :)

Idag så ville mamma att vi skulle komma ut till henne och hälsa på så hon får träffa liten. De var ett tag sedan nu igen. Hon har ju varken sett hans tand som börjar växa till sig eller att han kan krypa. Men vi får se hur de blir med de, hur man orkar med sig idag.. Men skulle ju vara skönt med lite avlastning när både jag och Rickard är förkylda och man inte har så mycket till ork..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback