Onsdag

Igår så hade jag främmande nästintill hela dagen sedan jag kom hem från sjukhuset. För er som undrar vad jag gjorde där så var jag och gjorde en rutinkontroll på gyn. Vilket visade bara bra nyheter, skönt att veta !..

Igår eftermiddag så följde jag med Lotten som skulle ut till Birsta och handla lite grejjer till hennes hästar bland annat. Var in på Jysk och kollade också där jag köpte ett par jättesköna tofflor, en lite finare modell av foppatoffel, endast 30 kr. Som hittat !...
Men måste säga att de var skönt att få komma hemifrån en stund och bara vara. När jag kom hem igen så bytte jag om och gick sedan en promenad med Elin runt kvällsjön. De var väldigt skönt att få röra på sig och de blev ju faktiskt en bra bit så är nöjd med kvällen :) Somnade fort också, annars brukar jag ligga ett tag innan jag kan slappna av och sova, men igår gick de jättebra ..

Nu ligger liten och sover i alla fall, förut när jag bytte blöja så passade jag på att kolla i hans mun och de visar sig att andra tanden nu har spruckit upp. Förmodligen därför han är lite dålig i magen och sover dåligt osv. Men om vi skulle vara med om de nu så är de ju klart att man har ont och inte är på något vidare humör, eller ?!.. Men de blir snart bättre, man får trösta sig med de. Första tanden ser man ju halva av nu :)

Idag så blir de nog bara en hemma dag med lite dammsugning och diskning osv. Tråkigt, men måste ju göras. Imorgon så funderar jag på om man kanske ska gå på öppna förskolan med Theodor. Sist när vi var på babysången så ville han ju inte vara med och lyssna och göra de olika rörelserna utan han ville bara leka :P .. Så får se helt enkelt.

Nu är lillen vaken, igen. Som jag sa han sover inte mycket ....





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback