Smarthuvud ?!

Ja, som ni säkert ser så ser de annorlunda ut här på bloggen, nu IGEN !.. Jag och mitt smarthuvud grejjade lite och då menade jag lite som gjorde att jag tillslut var tvungen att göra om ALLT. Men nu är de gjort så de ser ju hyffsat ut nu :) .. Funkar nog ett tag !

Lilleman ligger och sover en stund nu och jag har mer eller mindre suttit med detta hela dagen förutom när jag har varit med Theodor osv. Mer har de inte blivit idag. Rickard kommer ju hem om nån timme så ska se vad man ska fixa för middag nu strax, han lär väl vara jättehungrig när han kommer hem, skönt att få middagen gjort i tid också för en gång skull.. Annars blir de runt sextiden :/.. 

Nu ska jag ta vara på lite egentid innan lillhjärtat vaknar ! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback