Tio Månader ♥


Idag blir mitt lilla hjärta 10 månader.
De är så himla läskigt hur snabbt tiden går. Om två månader så är han ett helt år. Men hans utvecklig går bara framåt och även de händer så snabbt. Bara i augusti så lärde han sig massor med saker :) ..
Hittills kan han:
- Sitta, sätta sig upp själv från liggande postition.
- Klappa händerna.
- Ställa sig upp i spjälsängen, dra sig upp mot möbler.
- Krypa.

Detta har han fått:
- En tand, andra är också påväg fram i underkäken.
- Lockigt och mycket hår.
- Brunaktiga ögon (från mig).

De är säkert mer som man inte kommer ihåg just nu i skrivande stund !..
Men man kan ju säga att om dom är för tidigt födda så kan dom vara lite sena i deras utvecklig osv. Men hittills så tycker jag inte att han är så himla sen. Men de kan ju fortfarande ändras !.. 

Nu hör jag att de är en liten som är vaken så måste gå och ta upp han :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback