Torsdag

Godmorgon.
Lillen ligger nu och sover en sväng. Huga han var väldigt trött, somnade med mig i soffan. Lillälsklingen ♥ Nu på morgonen, eller när vi klev upp vid sextiden så fick han vara utan blöja ett tag eftersom att han nu har fått som utslag, vet inte om de är värmeutslag eller om de är blöjutslag eller vad de nu är. Men de är alltså mellan skinkorna, han är alldeles röd och tort, så de svider nog för honom. Usch, hatar när de blir så ! :/ ..
Men han fick vara utan blöja ett tag igår efter att han fått bada och även nu på morgonen så de ser ut som att de håller på och bli bättre. Man kan ju hoppas i alla fall ! :D

Idag så blir de till att plocka undan och städa här. Igår fick Theodor äta av de vi åt och åt även själv så ni kan ju gissa hur köket såg ut :/.. Så då måste jag ta och städa idag, dammsuga och torka golven. Speciellt i köket eftersom att de blev så kladdigt på golvet och jag ville inte ställa mig och göra de igår. Så de får man ta och roa sig med idag !.. Tråkigt väder är de också så man har inte just någon lust till någonting. Men får se hur de blir lite senare på eftermiddagen med vädret, lilleman måste ju få komma ut lite i alla fall.



Lilleman igår när han badade :) ♥


åh vad söt han är! :)

2011-09-22 | 10:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback