Torsdag

Har nyligen varit på Ica och inhandla lite hårfärg för ikväll ska de exprimenteras med mitt hår. Eller ja, färgning av de !.. De blir en mörk rödbrun färg, som jag redan har, men eftersom att de är rött i så går de snabbt ur sig och har även börja fått utväxt så tycker de är lite på tiden att fixa de. Så ikväll kommer Elin och ska hjälpa mig. Är så avundsjuk på dom som klarar att färga håret på sig själva. Skulle också vilja kunna de, men då vet man ju inte riktigt om resultatet blir lika som när man får hjälp ?!..

Annars idag så var jag och Theodor iväg på öppna förskolan och lekte med andra barn. Malin, Sandra och sedas småttingar var också med. Skönt att kunna vänja dom vid de tills de är dags för dagis :) Hoppas bara på att man får en plats där man sökt nu då. Annars så får man väl söka igen då, fast på annat dagis. Usch, gruvar mig för att skicka iväg han på dagis. Han som bara är min lilla bebis fortfarande.. ?

Nu blir de badning av min lilla nakenfis som sitter här och sedan är de nattning !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback