Söndag!

Dags för ett nytt inlägg tycker jag!

Idag har jag och Theodor haft en jättemysig dag. Jag hade först min sovmorgon då Rickard klev upp med lillen. Vid tolvtiden gick jag och Theodor ut i de otroligt fina och varma vädret som varit idag. Vi tog oss en promenad med Kristin och Elias. Vi gick över gamla bron till andra sidan och gick förbi thulevallen och sedan tillbaka. Blev en alldeles lagom sväng då Kristin inte hade så mycket tid.
efter promenaden var vi ute på gården och pratade, Theodor och Elias gick runt och grejjade på med lite grus som var på backen. Då tänkte jag att han skulle ha haft en hink, spade osv.
De märktes i alla fall att han var överlycklig över att få gå runt ute och vara ute länge då han börjat älska att vara ute tack vare dagis då dom är ute minst två gånger om dagen om vädret tillåter förstås :)

När vi hade kommit in och fikat osv så åkte jag vidare med Lotten in till birsta och gick på biltema. Där hittade jag ett set till Theodor med hink, kratta, sil, spade och hela baletten :) Hur bra var inte de då?!.. Köpte även med mig lite färgpennor så om de är fint väder imorgon så ska vi gå till en sandlåda och göra sandkakor och leka. Han är så otroligt duktig mammas lilla kille nu ♥.. Stolt blir man!



Ute idag! ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback