Tisdag

Igår hade jag de saker som jag hade bestämt mig för att göra och under tiden skulle Theodor vara på dagis. Jag skulle just till att sätta igång igår då Theodor's dagis ringde och sa att han hade ramlat och slagit sig. Jag fick åka dit och kika på honom och han såg så ynklig ut och hade säkert väldigt ont så han fick följa med mig hem igen. Han han vra på dagis i tre timmar i alla fall.. 

De som hade hänt var att han hade suttit på en plasttraktor inne på avdelningen, men han hade suttit för långt fram på den och hållt i själva grävskopan när han ramlade så han hann inte ta emot sig med händerna heller. Så han slog i näsan och överläppen i golvet. Vilket rasulterade i en svullen näsa med lite näsblod och en fläskläpp och även lite blod kom från läppen. Hatar när dessa saker händer de små liven ♥. Men de är sådant som man får räkna med. Jag och Rickard var riktiga klätterapor vi med när vi var små, precis som Theodor är nu. 
 
I natt har han i alla fall sovit som han ska och han är precis som vanligt. Överläppen är som vanligt också, svullnaden har gått ner. Nästan är fortfarande lite svullen, men han andas som han ska genom näsan och verkar i alla fall inte vara besvärad av de så vi får se hur de går för honom idag. Lämnade av han på dagis så vi får se om dom ringer idag. Ville att dom skulle ringa om de skulle ske någon förändring angående näsan, i fall att man måste på vårdcentalen så dom får titta på honom. 

Så vad gör jag idag då?.. Jo jag tänkte att jag skulle ta och städa vår bil, men eftersom att man inte vet om man måste hämta Theodor eller inte så avvaktar jag ett tag med de. De behövs verkligen göras, men Theodor är viktigast! Så ska bara ta de lite lugnt nu med lite kaffe! :)


Heej :) Vad kul att hitta hit till din blogg. Hoppas att allt är bra med er och att lilla Theodor mår bättre :) Vi ses kanske på jobbet något hoppas jag! Kram

Svar: Hej, ja vad roligt!.. Har inte skrivit här i bloggen på ett tag, men tänkte försöka mig på ett inlägg nu!.. Har fått flera förfrågningar om jobb, men har alltid krockat med något då de har ringt till mig i kris!.. Men nästa gång dem hör av sig så ska jag jobba :) Har praktik i oktober iofs så då kommer jag inte kunna jobba, men jag kommer tillbaka hoppas jag! :D Saknar solgården och västersol! kram
Belinda Andersson

2012-08-19 | 22:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback