BVC

Godmorgon!

Idag skulle egentligen Theodor på dagis, men de blev inställt då han igår började få en massa utslag på kroppen. Så jag ringde VC och fick då en tid på BVC idag. Så klockan kvart över elva ska vi vara där.. Dock så har lite av utslagen förvunnit?!.. De är ju en bra sak, men vi får gå och kolla ändå. Ska även kolla om de är okej om man får väga och mäta honom och se om de blivit några förändringar :)

Sedan på eftermiddagen så får Theodor vara med farmor om inte Rickard hunnit hem. Jag ska nämnligen in och köra igen på körskolan. Halkbanan närmar sig och idag ska jag köra landsväg :) Så nu när vi är helt klar med flytten (denna vecka) så måste jag ta tag riktigt med teorin också så den också "hänger" med. Ska nog gå bra de med.. Halkbanan är på Måndag till veckan. Ska bli väldigt roligt :) Har även riskettan den veckan då jag varit tvungen att flytta på den två gånger.

De är väl i stort sett de som händer idag. Börjar få ordning nu också i nya lägenheten och Theodor sov i sitt rumi natt.. De gick hur bra som helst. Han sov hela natten, dock vaknade han halv sex, men de var ju ändå morgon!
Så nu har vi varit vakna ett tag och sitter nu och fikar. Får passa på då och skriva! ;) hahaha..

Näe, nu ska vi fika klart och Theodor ska få gröt!
Ha en bra dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback