Fredag

Igår var ju jag och Lotten iväg och tränade. Vägde mig på en gång vi kom dit och jag hade gått ner 3,1kg på drygt två veckor. Så totalt sedan jag började i mitten på Januari (ungefär en månad sedan) så har jag lyckats gå ner 4,4kg. De går neråt, de är huvudsaken. Jag har ingen brådska ;)

De är några som undrar hur jag gjort och vad jag äter osv. Jag äter i stort sett som vanligt, bara mindre portioner. Skippar i princip alla godsaker, kan bli något ibland på helgerna. Läsk dricker jag inte heller så ofta, mest bara vatten. De är väl så de ser ut :)
Sedan så rör jag ju på mig regelbundet. Theodor's dagis ligger ju ca en kilometer hemifrån så de blir bra med promenader samt att jag faktiskt tränar en gång i veckan också. Känner mig faktiskt nöjd, har börjat komma i lite gamla kläder och BH:ar. BH:ar som jag haft de senaste året har blivit för stora. Känns både bra och dåligt..

Nu sitter jag och dricker mitt morgonkaffe, Theodor lämnade jag på dagis vid åtta idag. Han var helt överlycklig att få komma dit, som vanligt !.. Ska till stan om en stund och träffa Johanna också och sedan köra igen på körskolan. Stadstrafik håller jag på med nu, vilket inte alls är de lättaste då de är så mycket att hålla reda på. men de ska gå de med ;) ... Sedan ska liten hämtas på dagis :)

Bäst att göra sig klar.
Ha en bra dag !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback