Hosta

Godmorgon, eller god och god vet jag väl egentligen inte ..

Theodor är ju på bättringsvägen, trodde jag. Han har sådan hosta så han hostar tills att de han ätit kommer upp, han kräks för att han hostar så mycket rättare sagt. De är jättejobbigt att sitta på sidan om och inte kan göra just något för att lindra de för honom. Han får hostmedicin och vi försöker få i honom den mängd vätska som går att få i honom. Han skriker bara i stort sett då han ser en mygg/flaska med något flytande i. Var så "desperat" igår att jag gav han lite vatten med hjälp av hostmecicin-koppen, men inte heller de gick som planerat. :(

Skulle jag kunna, så hade jag bytt med honom för länge sedan. Tycker de är väldigt jobbigt att se då dem som är så liten vara så sjuk ?!

Nu imorse så kräktes han ner hela han säng, så de har vi nu sanerat och bytt sängkläder i och nu tar han äntligen en tupplur där. Lukten sitter kvar i sovrummet också ?.. Får nog gå dit och torka igen då han vaknat. de är ju ingen mysig lukt kan jag meddela. De luktar inte som "vanligt kräks" brukar göra, utan ännu surare.
Blev ett litet äckligt inlägg kanske, men ville skriva av mig hur jag känner för min lilla gubbe :love:





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback