Måndag

Dagen idag började inge vidare bra. Theodor var seg och sov tills klockan ringde (han brukar annars aldrig göra de) och då jag tog upp han var han så varm, som en kamin.. Började med att ta tempen på han och de visade sig att han hade ganska hög feber, 39.4° hade han. Han var så hängig så de var bara att ringa dagis så han blev hemma. Han har inte visat något tecken på att bli piggare heller.. Febern går upp och ner med alvedon, så imorgon blir han också hemma. Rickard kom hem och var hemma med Theodor halva dagen då jag skulle in till stan och köra en dubbel lektion på körskolan.

Just nu ligger han och sover, men han lär väl bara sova en stund och sedan vilja komma upp. Men de är förståeligt nu då han är sjuk. Blir inte så mycket sova för oss här hemma nu. Har fått i han lite fika idag, typ yoghurt och macka, lite välling och faktiskt ganska bra med vätska. Han är så gullig nu då han nyss lärt sig att dricka själv ut lite nappflaska med t.ex. vatten i :). Går han runt här med flaskan i luften :love: ..

Har i några dagar försökt få tag på kvinnan som har hand om lägenheterna där vi bor, men utan lycka. Ringde även imorse men utan svar så fick lämna meddelande. Efter ett tag ringde hon upp och förklarade då vad jag ville.
Vi vill flytta till en större lägenhet, en trea här i samma område så vi hade den turen att vi kunde gå och kolla på två stycken idag på eftermiddagen. En i huset bredvid och en i ett hus lite längre bort, de är lägenheter som är tillgänglig nu. Jag föll direkt för ena men Rickard för den andra så vi hade lite svårt att bestämma oss just då. Har suttit och pratat lite om de hela och de blir att vi tar den som jag ville flytta till :).. Så jag lämnade ett meddelande till kvinnan och sa att vi bestämt oss, så bara att hoppas att hon ringer upp imorgon. VILL FLYTTA NUUU ! :D

Imorgon är de dags för skola för mig, hela dagen. Rickard vabbar och är hemma med Theodor då jag verkligen måste på skolan denna vecka (Tisdag, Onsdag och Torsdag).

Älsklingen i Lördags då han fick lördagsgodis. Här är han pigg och som vanligt.. Långt hår som nu är klippt, men ingen bild har tagits då han är dålig.. :love:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback