Torsdag

Hade tur idag, igen !.. Vi fick skjuts av Johnny till dagis. Vilket kändes underbart eftersom att de var rysligt kallt ute imorse. Men känner även att jag ligger lite på latsidan med promenader och träning nu. Men de blir ändring på de med. Ikväll går jag iväg och tränar med Lotten på sporthallen. Ska väga mig igen också, de var ju några veckor sedan så hoppas på att få se ett bra nummer :) ..

Nu har jag precis gjort mig klar, ätit frukost, duschat, sminkat mig och fixat till en frilla :) Johnny är så snäll så han skjutsar mig till skolan också. Går i skola 13-16 idag. Skönt med bara eftermiddag. Men har en hel del och läsa i boken som ska vara läst tills Tisdag nästa vecka då vi ska få prova på metoder i metodrummet. Ska faktiskt bli roligt, men de är mindre roligt då jag måste avboka körning och riskettan som jag har på Onsdag. Känns som man skjuter de framför sig, men de är ju inte mitt fel. De med skolan måste jag göra och de går lite före faktiskt. Bara att hoppas att inget kommer krocka med halkbanan den 5:e.. För den ska jag göra då, så är de bara !

Nu ska jag ta och dricka lite mer kaffe innan man åker !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback