Tisdag och alla hjärtans dag ♥

Idag så har jag varit på skolan precis hela dagen, alla hjärtans dag och allt ! De har gått jättebra, då känns de verkligen kul att vara där också. Theodor har varit på dagis hela dagen och inte verkar de som att han "klagar" för de ;) .. Rickard kom och hämtade mig då jag slutade, då åkte vi hem och hämtade lillfisen på dagis. Hade blivit en liten miss i planeringen med dagis också om tiden då han skulle blivit hämtad. Tydligen så hade jag skrivit att han skulle hämtas vid tre, vilket hade blivit lite tajt med tid. Jag var bombsäker på att jag hade skrivit att han senast skulle hämtas vid halv fem, men icke sa nicke. Så de blev lite oroligheter där av fröknarna, men de löste sig ju tillslut i alla fall :)..
Imorgon så ska han få vara där mellan 9-16.30 ca för att jag ska iväg och köra på körskolan på eftermiddagen så Rickard får hämta honom då. Han har även fått en "flickvän" eller vad man säger, som han tydligen varit med under stor del av dagen. Hon grinade lite då vi kom och skulle hämta Theodor. För då skulle ju han helt plötsligt åka hem. Så gulligt att se dom tillsammans ! ♥

Nu till något helt annat..
För någon dag sedan så sprck spegeln helt då jag stängde badrumsluckan. Vilket gjorde att jag blev lite less. Jag står ju där i stort sett varje dag och sminkar mig osv. Vilket inte har gått sisådär jättebra då den varit helt trasig. Har fått stå ute i hallen vid stora spegeln där, de har ju funkat. Men nu idag så fick vi ett nytt badrumsskåp med ny spegel så nu har allt löst sig. Dock så fick man ta reda på borrdammet själv då man kom hem, de såg ju inte allt för mysigt ut då de var fulla tandborstarna och tvålen med damm. Men tur att de går att byta ut de. Han var ju snäll och skrev en lapp i alla fall !

Före, alltså då den var trasig.



Efter, den nya och fina.



Eftersom att de är alla hjärtans dag idag så myste jag och älskling med lite gott fika för en stund sedan.
Kaffe och vaniljhjärtan :) ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback