Fredag

Så, då är äntligen städningen ur världen !.. Har gått och dragit på de hur länge som helst. Nu vid tre så är de dags att tvätta lite också. Kände de då jag satte upp en ny tvättid att om jag inte tvättar nu så får jag vänta typ en halv vecka innan jag kan tvätta och jag verkligen hatar när man har mycket tvätt !..
Nu blev de mycket städnings och tvättnings prat här, vilket många verkar störa sig på. Men jag skriver ju som sagt vad jag vill ! :)

Igår innan vi gick och la oss så provade jag och göra fas C på körkortsteorin. Hade inte läst på de något innan men fick ändå ganska bra resultat. Jag blev inte godkänd men sätter jag mig och pluggar på de så tar de nog inte så många test på fas C innan den också är klar. Men känner att jag inte just har någon brådska. Har ju anmält mig till lite teorilektioner på körkolan också som börjar snart, så de hinns nog med. Men ska ändå läsa lite ikväll då man har mer tid.

Nu dags att plocka med tvätten och vandra till tvättstugan !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback