Helgen

Då var de Söndag igen och ännu en ny vecka väntar.
I fredags så var jag och Theodor in till stan, var där precis hela dagen. Åkte hemifrån vid nio och kom hem vid femtiden. Theodor var helt slut och somnade på en gång då han väl skulle somna. Resultatet som blev efter besöket hos frisören var utom förväntan. Blev fruktansvärt nöjd faktiskt. Har fått bort de mesta av de oranga och de är nu mer ljust. Theodor umgick med Elin och lite senare då jag var klar så blev de lunch på ett nyöppnat ställe. Blev pasta för mig, sallad för Elin och pannkakor med sylt och grädde till lilleman, vilket var väldigt uppskattat ! :)

Träffade lite senare på Johanna också och vi gick allihop en sväng på stan. Bestämde då att jag skulle följa med Johanna ut och sedan sova hos henne. Sagt och gjort !..
Kan i princip säga att de var första gången jag var ut sedan vi fick Theodor :) ..
En mycket trevlig kväll var de i alla fall.
Igår då Rickard hämtade upp mig hos johanna (Theodor var hemma med farmor) så åkte vi och handlade hem en massa mat. Kände att de var lättare utan att Theodor var med. Annars tar de dubbelt så lång tid att bli klar. Så nu har vi fyllt upp kyl, frys och skåp.

Idag har vi inte så mycket för oss. Vi blir kvar hemma, har tvättstuga nu klockan 12 och de är ett helt berg nu med tvätt så hela tiden (3 timmar) kommer att gå åt att tvätta. Kommer nog få hänga en hel del i lägenheten för allt kommer inte hinna torka annars. Men de löser sig ju !..
Måste även hinna med att dammsuga och torka golv så de blir lite rent och fräscht här igen.



Resultatet, kanske inte världens finaste bild ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback