Mardrömmar !

Usch, inge vidare väder ute idag !..
De ser ju fint ut, men de är så fruktansvärt kallt ute. Skulle tro, eller enligt min mobil så är de -13° grader ute just nu. var kallare för en stund sedan, har man tur så kanske de blir lite mildare ute senare så man kan gå ut med lillen en sväng :) ..

Natten har varit bra, eller bra och bra, Theodor och Rickard har sovit som två stockar men inte jag. Vet inte, sover jättedåligt nu och somnar jättesent. Hade en mardröm i natt som inte alls var rolig. Vaknade och var alldeles stel och hade ont i kroppen.
Var så läskig dröm att jag gjorde allt för att hålla mig vaken utan att kliva upp.
Drömde bland annat att jag låg i vår säng, de var natt, Theodor och Rickard sov (precis som vanligt) och vid min sida av sängen hängde de ett spöke/ande över mig och jag bara rös och rös och skakade, precis som att anden skulle ta över min kropp.. Jag skakade om Rickard riktigt men han vaknade inte.. Tillslut började jag grina hysteriskt och då vaknade jag och frös utav bara den. Kollade runt, hade ont i kroppen och var stel. Ozzy (vår kisse) låg på mig så kan inte har gjort annat än att legat stilla.

Drömmen var så pass verklig att jag verkligen inte ville somna om. Gjorde som sagt allt för att inte somna om, men tillslutv gjorde jag de, då var drömmen som bortblåst !..
För er kanske de låter lite roligt och osannorlikt, men absolut inte för mig. USCH !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback