Mys söndag !

Idag har vi haft en riktigt mys söndag, jag och min älskade lilla familj !.. :love:

Idag så hade jag sovmorgon så Rickard klev upp med lillen vid sextiden imorse och jag sussade vidare.
Klev sedan upp vid halv tio tror jag hon var. Hade myst med liten i sängen en stund före för att se om han ville somna om. Men icke sa nicke ;) ..
Så då klev vi upp och gjorde lite god frukost, lite ägg, mackor och mjölk/juice framför tv:n.

Senare satt vi och kikade på film och de är väl typ de man har gjort idag känns de som. Mysigt har de varit, Theodor har varit på ganska så bra humör, lite grinig men efter en liten tuppis så var han på banan igen :)
Till middag så körde vi på någor enkelt och gott, nämligen parisare med bröd och lite tillbehör.
Theodor älskade de och de är inte så konstigt då han älskar korv.
Fick även ett ryck då vi hade ätit, började att diska disken som var och tog sedan fram dammusgaren och dammsög lägenheten och torkade golven :) Skönt att de också är gjort !

Just nu ligger lilleman och somnar väl snart. Han ligger och småpratar lite, vilket han gör då han håller på och somnar.
När han somnat så blir de nog mys med min älskade och sedan en dusch innan man lägger sig.
Skulle ha läst lite körkortsteori också, men ska unna mig lite mystid med älsklingen då han har så ont i sin rygg ;) Kör ju en dubbel lektion på körskolan på tisdag och har därefter en teori lektion så känner inte att jag får så dåligt samvete ändå ! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback