Onsdag

Imorse var jag som sagt och körde en dubbel lektion på körkolan. Fick vara ute och köra på skönsmon/kuben denna gång. Man kan ju säga de att allt gik bra även fast vaglaget kanske inte var de bästa, men jag sitter ju här så bra måste de ju ha gått, haha skämt o sido. Men helt seriöst så gick de jättebra, dragläget har jag hittat och de går  riktigt bra med de och fick även backa och lite sånt.
Känns att de går framåt
!

Teorin har jag inte suttid vid än så länge. Rickard är borta hos brorsan sin, Theodor har nyss somnat och Johanna ska strax komma hit och göra lite slingor i min morotsfärgade kaluffs.
Gjorde ju en avfärgning för några veckor sedan så de är väl dags att få de lite ljusare nu igen :) ..
Så medans Johanna drar slingor i mitt hår så kommer jag sitta med körkortsboken i högsta hugg. Jag måste bara få in de lilla sista nu så jag klarar B-fasen, så man kan bocka av den, att den är klar !..
Blir de inte alltför sent ikväll så ska jag sitta tills den är klar. Då skulle jag kunna sova mycket skönt i natt.

Efter körlektionen på körskolan så tog jag bussen upp till Komvus vid sjukhuset, för att gå på ett möte.
Fick lite vägledning och efter mycket velande fram och tillbaka så har jag nu sökt 4 kurser som kommer starta i Februari. Satt och kollade förut också på försäkringskassans hemsida, på mina sidor och de visade sig att jag bara har ynga 10 dagar kvar på mammaledigheten så då får man ta och skriva in sig på AF snart igen.
Lika bra att göra de så man har de gjort i fall jag inte kommer kunna läsa kurserna.. De återstår och se !



Ha en underbar kväll !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback