Theodor's nya skor !

Igår var jag äntligen in till stan med mitt lilla :love:.

Har ju som sagt varit ute efter ett par bra och rejäla vinterskor till lilleman. De är många som har tipsat mig om kuoma's vinterskor och de gjorde även skomakar'n här i Matfors. Han hade haft dom, men dom hade tagit slut.
Så var in på eurosko i stan och provade dom och dom var verkligen perfekt !
Vilka skor alltså, dom var som handen i handsken för Theodor.

Priset var verkligen dyrt måste jag säga, har aldrig köpt så dyra skor någonsin, inte ens till mig själv ;).. Men vad är inte Theodor värd egentligen ?! ;)
Slutade med att vi gick därifrån och letade efter skorna på andra ställen. För på eurosko var dom inte till mycket hjälp, dom stod bara bakom disken och pratade med varandra (de var tre stycken försäljare i butiken)..

Är de så man behandlar sina kunder ?..

Vi gick vidare mot Kax i alla fall och där fick vi hur bra hjälp som helst. Hon mätte Theodor's fötter och beräknade efter de vilken storlek han skulle ha osv. Så där var de tummen upp !..
Priset var detsamma som på eurosko, men de gjorde mig inget då de var jättebra service :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback