Torsdag

Idag så var de andra dagen för Theodor på dagis. Ibland säger jag dagis och ibland förskolan, konstigt de där ! ;)
Vi kom dit vid nio idag och han "var en i gänget" på en gång då vi kom. Vi kom samtidigt som ett annat barn som också skolas in nu. I alla fall så har de gått lika bra idag, de var väl de jag ville ha sagt.
De märks verkligen att han gillar att vara där och vara med dom andra barnen, vilket är väldigt positivt. De är ju så de ska vara på ett dagis.

Imorgon så är han ledig för att de bara är en ordinarie personal som kommer vara där och sedan vikarie så inskolningsfröken tyckte att de kanske vore bäst så man inte rör till de allt för mycket för Theodor lilla huvud. Så så fick de bli !.. Så på måndag kör vi igen och eftersom att de har gått så bra som de gjort så trodde hon inte att han måste gå alla fem inskolninsdagar. Så då skulle vi komma dit vid nio och var kvar och få lunch och sedan gå hem igen och då under dagen ska vi även prova på att "jag försvinner" för att se Theodor's reaktion så vi får se vad som händer då. Men känner jag honom rätt så kommer han lalla på som vanligt han :) Han är såå duktig ! :love: ..

Så eftersom att han är ledig imorgon så ska vi åka till stan vid nio imorgonbitti. Jag ska till frisören klockan 10 då dom öppnar så då ska min halvsyster Elin vara med Theodor medans jag blir ompysslad. Ska bli så skönt att få till håret riktigt och få en blondare färg i stället för de oranga som jag har nu :) Skönt att unna sig lite.
De är väl lite så vår dag kommer se ut imorgon, vad jag vet nu i alla fall.

Nu kom lotten så vi ska ta och göra oss klar och gå och träna lite !

Ha en fin kväll !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback