Måndag

Godmorgon!
Lämnade Theodor på dagis strax före åtta imorse, och för mig är både morgonkaffet och frukost intaget. Theodor får gå på dagis som vanligt även fast jag är ledig. Varför är för att han verkligen älskar att få vara på dagis och sedan när han nästan nyss varit hemma länge pga sjukdom så är de bra att han får vara där. Denna vecka är han bara där tre dagar, och ledig två dagar.
Jag är verkligen nöjd med dagiset vi valde åt Theodor. Underbar personal och en massa andra underbara fina barn. Kan ju inte bli mycket bättre än så :).. Han äter bra och sover bra också då han är där, vilket gör att man blir otroligt glad. 

Som sagt så är jag ledig i sommar, idag ska jag göra några ärenden i birsta och sedan åka till syster och tatuera mig. De blir en enkel bara med Theodor's namn som kommer sitta på armen. Vet inte riktigt vart än, men de lutar åt insidan typ av överarmen. Så pass att den kommer synas om man inte har långärmat då förstås! ;) Kommer nog bli riktigt bra de där. Fotar och lägger in senare så ni också får se hur resultatet blev.
Igår så tog vi och satte upp spegeln (som vi har haft stående i hallen förut) ovanför soffan. Resultatet blev faktiskt riktigt bra. Jag är nöjd med de resultatet!



Bildens kvalité var väl inte den bästa..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback