Onsdag!

Hej!
Nu var de åter igen ett tag sedan jag skrev. Men jag har jobbat mycket sedan jag fick sommarjobbet och har varit helt slut dom dagar jag varit ledig eller så har jag helt enkelt haft annat för mig ;)
Jobbandet går i alla fall hur bra som helst, jag stortrivs verkligen. Är bara de med resorna?.. Är lite jobbigt att kliva upp fem på morgonen om man börjar sju. Då man ska iväg med Theodor på dagis osv innan man åker iväg. Menän så länge så har jag inte börjat så många pass klockan sju på morgonen. Har mest kvällar känns de som och jag måste säga att jag trivs mer mer kvällar!..

Fick för ett tag sedan en massa olika extrapass som jag tog på mig. Men två av dom var nu i helgen som kommer, så då fick jag avböja dom eftersom vi har planer då :).. Theodor kommer vara hos min mamma (mormor) lördag till söndag då vi ska ut, jag och Rickard, och göra något. Vet inte riktigt om de blir tillsammans eller på varsitt håll med vardera vänner. Jag ska i alla fall umgås med min kusin Johanna och festa till de lite med alkohol och eventuellt grillning. Rickard ska umgås med en killkompis till han. Får se om dom gör oss sällskap eller om vi avslutar kvällen på krogen. 

Så kommer vi till firandet, varför?.. Jo jag fyller nämnligen år på Söndag och ville då fira på något sätt då jag inte gjort de dom sista två åren då jag fyllt år, så i år var de dags! :) Firar ju även att jag och Rickard varit förlovad i två år på Söndag :) Mycket nu ;)

Fick mina presenter av älsklingen redan idag. En digital fotoram som jag länge velat ha och två boxar av Skilda världar som jag just nu håller på att nöta igenom :) Han är för fin min älskling




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback