Tråkinlägg?

Har ingen som helst blogglust egentligen.. Eller jag vill verkligen skriva, men vad har jag och skriva om?.. Typ ingenting!.. Är något less också på att jag inte kan lägga upp några bilder. Dels har vi bytt dator och alla bilder ligger på den andra och sedan för att under flytten så packades laddaren till systemkameran ner på något väldigt bra ställe så nu hittar jag inte igen den.. Måste ta något ryck någon dag och kolla riktigt överallt, slutar väl med att man hittar den i en kartong längst in i förrådet eller något..
Jag tycker att de är roligare att läsa inlägg som folk skrivit osv om de är någon bild med. Är jag ensam om de?

Vår vardag har gått tillbaka till de normala då Thedor är riktigt frisk nu. Känns väldigt skönt. Var på bvc i Onsdags och fick 1½ års spruta samt en liten hälsokontroll. Allt såg så bra ut så, bara de att han hade gått ner lite i vikt, men de är ju som sagt för att han har varit så otroligt dålig i flera veckor vilket då har resulterat i att han ätit vääldigt dåligt om man säger så.. Men nu är han som sagt pigg igen och på längden hade han växt på bra, han är nu hela 85cm lång! :D Mammas fina

Ja, idag då?.. Jag vet inte alls vad vi ska göra idag. Rckard ligger fortfarande och sover och Theodor tar sig också en liten nap då han var uppe tiiidigt!.. Är lite sugen på att göra något, men vad isf?.. De är ju som sagt ganska deprimerande väder ute också. Men man kanske ska ta och gå ut en stund och inviga Theodor gummistövlar som än så länge står?.. Möjligtvis till och från bilen eller på Ica en sväng.. Haha!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback