Grr!

Nu var de ett bra tag seda jag skrev, igen :/.. Men jag har fullt upp hela dagarna numera.. I helgen har vi grejat på en massa i gamla lägenheten så nu är den redo för en besiktning :) Känner mig helt slut efter helgen, uscha!
Igår kväll umgicks jag med Malin också. Vi var på bio och såg This means war!.. Jag som verkligen inte gillar actionfilmer, föll totalt för den filmen. De var verkligen jättebra. Helt värd att gå och se. :)

I veckan så har också fullt upp, blir stressad av att bara tänka på de. Imorgon är de först halkbanan som gäller och sedan har man dom vanliga bestyren på eftermiddagen/kvällen, samt att jag måste ta upp körkortsteorin igen då de inte är så länge kvar innan jag kan ha mitt körkort!
Sedan Tisdag så ska jag börja på med hemtentan som vi fått nu över lovet på en hel kurs, huuhh!
Onsdag så är de riskettan och mera pluggning i form av skola och teorin!.. Så även resten av veckan.
Tur att Theodor ska vara på dagos, annars hade de inte gått något vidare.

Usch, orkar inte skriva mer nu då min dator är trasig, Theodor har kommit åt tangentbordet (laptop) så vissa knappar är borta, såklart så är mellanslagsknappen en av dom. Grr!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback