Halkbanan!

Så, idag var de dags för mig att äntligen få åka och utföra halkbanan i Härnösand.
Jag var faktiskt lite nervös i början, men de släppte fort och de gick jättebra, men hur svårt är de och bli "kuggad" på halkbanan egentligen?.. Nästan alla klarar den ju, dom som inte gör de gör ju inte som dom säger osv. Efter ett tag på banan så fick jag och en tjej till (som jag åkte med i bilen) bya bil och prova på en bil med automatlåda. Vilken baggis tänkte vi, typ bara att gasa och bromsa osv.. I början gick de väl bra tills vi blev utan styrning i 50km/h.. och ja, de var då jag som körde och råkade då köra upp en bra bit på en snövall vid vägen där. De var ju liksom egentligen inget som var planerat, men så kan de ju gå och man ska ju faktiskt släppa på kontrollen lite så man får känna hur de faktiskt kan gå..

På bilden ser man ändå inte så himla bra hur pass långt ut jag entligen kom med bilen. Andra hjulet på vänstersidan var längre ner i snön än hjulet man ser på bilden, lärarna fick skotta fram bilen, vilket faktiskt var lite pinsamt!.. Men de hela urartade sig bra och jag blev såklart godkänd :)... Hahaha!

Imorgon är de dags för mig att ta tag lite mer i teorin också så man kommer klara den med. Inte alls så långt kvar nu. Kommer gå otroligt snabbt så de är bara att vara med nu ;) ...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback