Ledig

Godmorgon!

Nu sitter jag här igen, vilket jag inte brukar göra så mycket nu för tiden. Mest bara då jag gör någon skoluppgift! Idag blev jag "ledig" från skolan då läraren är sjuk i flunsan. Skulle ha gått 13-16, skönt att de ändå inte blev något. Imorgon är jag också ledig, vilket jag är alla fredagar :).. Så eftersom att Theodor är snorig och hostig fortfarande så får han vara hemma resten av veckan från dagis, men till veckan tar vi nog nya tag tror jag. Han blir så himla rastlös av att bara vara hemma, han saknar dagis de märker man.
Så jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på tills Rickard kommer hem. Theodor ska få sig ett bad i alla fall, de är väl de jag har tänkt på. Annars vet jag inte alls.. Jag tänkte att jag skulle åka in till körskolan och sätta mig då Rickard kommit hem, beroende på när de blir. Måste få teorin att sitta nu då de inte är allt för långt tid kvar tills skrivningen..

Igår efter körningen hälsade jag på hos älskade vännen Evelina. Vi pratade en massa om allt och inget och fick våra skrattanfall! Haha..
Nu ska vi ta och träffas oftare igen, blir lättare allting också då man har körkort, vilket är snart :).. Men är så himla nervös!

Näe, nu måste jag ta med mig Theodor ur skrubben innan han river allting här! (Datorn står som i en skrubb).



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback