Proven bokad!

Halva dagen idag har jag suttit som klistrad här vid datorn. Har skrivit på hemtentan lite, har väl gjort ungefär hälften så ska sätta mig en sväng imorgon också och fortsätta med de. Theodor ska på dagis runt nio, har lite tur att vi får skjuts dit imorgon osv då jag är så pass dålig att jag inte kommer orka att gå den biten. Skulle jag gå så skulle jag i princip känna mig död då jag kommer hem igen. Johnny är så snäll så han ska skjutsa oss i alla fall, vilket han har gjort några gånger förut också. :)

Så min morgondag kommer se ut ungefär såhär:
- Kliva upp och umgås med Theodor och göra han klar för dagis.
- Åka hem, fika lite och göra mig klar för att åka till stan.
- Plugga lite till på hemtentan (om jag hinner).
- Riskettan på körskolan klockan 13.
- Hem, hämta Theodor på dagis.
- Fixa någon middag och umgås med Theodor innan läggdax!
- Plugga körkortsteori så de står ut genom öronen...

De sistnämnda ska jag sätta mig med nu också. Proven är nu bokade i alla fall, men går inte ut med när de blir av. De är inte alls så långt kvar, de är väl de jag kan säga. Bara de närmsta i min familj som vet när de är dags. Känns i alla fall underbart!.. Snart har jag mitt efterlängtade körkort. Allt kommer kännas så mycket enklare. :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback