Varning?!..

Vi har haft en väldans otur här hemma. Sjukstuga är bara förnamnet.. De började med att Rickard blev dålig för ett tag sedan, och sedan Theodor. Jag klarade mig, vilket då var underbart!.. Theodor blev frisk och gick på dagis igen. Rickard blev någorlunda och då slår de till igen mot Rickard och sedan mig och Theodor. Så nu tycker jag att de räcker!.. De har slagit om ännu igen för Rickard så han måste ta och ringa läkare så de inte blivit någon inflamation någonstans. Theodor hostar så han kräks, de gjorde han ju även sist också, men de är inget jämfört med nu. Han vägrar och äta och får han i sig något så har han hostat så de har kommit upp. De står ut som en fontän rent ut sagt. Inget sådant än idag, men de kanske kommer?..

Theodor har haft feber också sedan i Onsdags. Han har ingen hög feber, men de är i alla fall så han blir slö och gnällig. Tycker så synd om mitt lilla hjärta!.. Jag däremot håller på att friskna till, bara hosta och snoret i näsan kvar. Annars så är jag på banan igen.
Imorgon ska jag iväg och köra igen också. Är så nervös över att proven bara närmar sig mer och mer. Har inte orkat med något alls denna vecka då jag varit dålig. Har skrivit ihop hemtentan i alla fall, för de var verkligen ett måste. Har provat plugga lite teori också men de har inte just gått in något, har heller inte fått så bra poäng på repeditionen. Men de måste de bli ändring på nu!.. Är nog därför jag är så nervös inför proven, för att jag inte har teorin riktigt.. Aja, de kommer, de måste de göra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback