Morsdag! ♥

Vilken härlig dag vi har idag, morsdag och allt!.. Härligt väder och lite senare så åker jag och Theodor in till stan och kollar då systerdottern och kusinen Silje har uppvisning i kyrkan i samband med en gudstjänst. Hoppas att de kommer bli mysigt. Rickard blir kvar hemma då han inte alls är så himla intresserad av sånt där, vilket jag egentligen inte heller är, men då de är lilla Silje och så då måste man ju åka dit.. Är mycket för Theodor's skull också såklart!..
Efter uppvisningen i kyrkan osv så åker vi hem till Annelie och Preethi för lite fika och tårta med lilla mammsen och mormor. Preethi's föräldrar är också där så de blir mysigt att få träffa dem igen också. Jag har faktiskt handlat en liten present till mamma som hon får då :)
Än så länge har jag inte blivit "uppvaktad" något, men de gör mig inget egentligen. Rickard har åkt iväg nu och skulle handla några grejjer som vi ska ha till bilen, kanske han köper med sig något till mig då?.. Haha de får vi allt se lite senare :)

Igår var vi in till birsta en sväng. Köpte bland annat skor till Theodor då de börjat bli så himla varmt ute. Han har ju vanliga "sommarskor" sedan innan, men igår så köpte jag sandaler och gummistövlar till han då han var helt utan de också. Plus ett par skor till mig själv, så vi fick gummistövlarna på köpet, och hur bra är inte de?.. Allt inhandlades på skopunkten.

Små sandaler till lilla herrn :)

Gummistövlar!
Och mina små gulliga ballerina! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback