Godmorgon Lördag!

Godmorgon!
 
Nu är äntligen helgen här, fast de går bara för fort. Både jag och Rickard var helt slut igår kväll så vi gick faktiskt och la oss då klockan hade slagit halv nio. Jag hann inte se klart x-factor, utan somnade ju i soffan typ tio minuter in i programet, mycket lyckad kväll, men så är de då man är trött som bara den. 
 
Idag är jag piggare och kommer nog kunna vara vaken lite längre ikväll. Theodor har frisknat till och är feberfri, äntligen. I natt var första natten på många nätter som han faktiskt sov hela natten. Han sov nu i natt från klockan sju till sju imorse, så de var ganska så exakt 12 timmar. Skönt att slippa kliva upp vid sex som man alltid annars brukar få göra om man frågar Theodor ;) haha..
 
Rickard ligger fortfarande, men han kliver väl upp snart. Idag så är de meningen att han ska greja lite med våran bil och byta kamrem och lite fix. Så vi får se om de blir gjort. Själv så ska jag ta och städa lite samt ta och rensa ur Theodor's garderob då de ser ut som en bombnedslag för de första och sedan är de typ hälften av kläderna som han inte ens kan ha längre. Så skulle någon vara intresserad av lite pojkkläder i strl 74-80 och 86 så skriv ett inlägg!
 
Min badpojke nu på morgonen :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback