Onsdag

Godmorgon!
 
Theodor är på dagis nu sedan en timme tillbaka ungefär. Jag har ätit min frukost och ska snart ta en kopp kaffe tänkte jag. Idag ska jag in till stan, har en tandläkartid 13.20. Jag hatar verkligen att gå till tandläkaren, men där jag går är de faktiskt bra. Dom är försiktiga och förklarar precis vad dom ska göra i munnen osv. Det är bara en undersökning idag, men nått nål tror jag faktiskt att jag har. Det visar sig ju senare.
 
Ska åka in till stan lite tidigare, så jag är inne strax efter tio då butikerna har öppnat. Ska träffa Linda över lite kaffe innan tandläkaren .. Får se om de blir en shoppingtur också kanske?.. :)
 
Näe, nu ska jag ta mig lite kaffe och sedan göra mig klar så jag hinner med mig :)
Ha en bra dag!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback