Nytt inlägg!

Nu är de dags för ett inlägg igen tycker jag. Har inte skrivit nu på ett tag då jag inte just har haft någon lust till att skriva.

Så vad har hänt?

Jag jobbar lite titt som tätt och pluggar ju samtidigt. Dock är jag ju snart äntligen klar och färdigutbildad undersköterska. Känns himla kul faktiskt. Är tänkt att jag ska jobba ett tag och se om de är nått för mig eller om man ska vidareutbilda sig? De får vi se då!
Till veckan ska jag ut på praktik igen, fyra veckor blir de på ett boende här i matfors. Inom omsorgen denna gång då jag har valt den inriktningen. Jag vill arbeta med utvecklingsstörda så denna praktik passar nog mig riktigt bra tror jag! Nervös, ja de är man ju men de blir jag alltid då de är något nytt som händer! Haha..

Nu blir de lite mys i soffan här med älsklingen. Theodor sover sedan en stund tillbaka. Sofias änglar sitter jag nu och väntar på :)
Ha en fin kväll.

Dessa fina murgrönor flyttade in i vårt kök här om dagen. Tycker dom är så fina!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback