Söndagkväll!

Ja, de var väl ingen direkt händelserik dag idag. Vi har varit hemma och pappa Rickard åkte ju som sagt iväg en stund på eftermiddagen. Vi har sett filmer, lite Astrid Lindgren-filmer och tecknat samt barnprogram. Astrid Lindgren-filmerna går alltid hem hos lilleman. 
 
En ny vecka har vi snart att vänta också, de som är planerat än så länge är att Theodor ska få gå på dagis som vanligt och jag har lite pluggning som ska göras samt att jag i alla fall har jobb nästa helg. Rickard har ett samtal att vänta också till veckan. Bara att hoppas att de blir ett positivt samtal! .. 
Vill inte säga mer då man inte riktigt vet vad som händer ang. de. Blir de någon förändring eller ska vi fortsätta på som vanligt? Oavsett vad som nu händer så är jag så glad och tacksam över att jag har min Rickard. 
Jag är stolt över honom, han är helt enkelt den bästa! :) 
Han är min bästa vän, min själsfrände, pappa till Theodor och för att inte prata om vilken fin pojkvän han är ♥ ..
 
Ja, annars vad jag vet så kommer vi nog bara ta veckan som den kommer :)
 
Just nu så ligger lilleman och sover och jag ska ta och mysa med min älskade framför en film ♥
 
 
Världens finaste lilla kille ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback