Fredag

Då var man äntligen hemma!

Imorse blev jag utringd på jobb så direkt efter att jag lämnat Theodor på dagis så stack jag iväg och jobbade :) jobbade till fyra och nu har vi nyss ätit! Fick bli pizza till pojkarna här hemma och för mig blev de en kycklingrulle, mums!

Ikväll var de meningen att jag skulle umgås med Evve, men de blev ändrat :( så ikväll myser jag med mina pojkar istället, klagar inte för de då de är dom finaste killarna i mitt liv! Blir lite film osv ikväll innan man knoppar :) ska se klart skyfall som vi började se häromkvällen och sedan blir de ett nytt avsnitt av vampire diaries som vi följer :)

Imorgon så ska jag och Theodor roa oss själv då Rickard ska hjälpa en kompis med nån bil, vet inte riktigt vad vi ska hitta på men nått ska vi i alla fall göra :)

Nu blir de lite kaffe på maten!
Ha en bra kväll! :)

Här har vi en liiten Theodor! :) <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback