Nystart!

Tänkte försöka mig på att starta på nytt? :)
Nytt år, nya saker att skriva
 
Theodor utvecklas och frodas, han är just nu i denna stund 2 år 2 månader 9 dagar och dryga 3 timmar gammal. Man märker att tiden går så otroligt fort när man har fått barn. Dagarna bara rinner iväg och åren går. Tyckte vi nyss fick Theodor. Men de är ju lite mer än två år sedan nu. Han är så stor min lilla kille!
Allt detta gör ju att man blir mer och mer sugen på en liten till?.. Men skolan ska bli klar och lite sådant först!
 
I natt vid fyratiden kom Theodor in till oss och ville att vi skulle kliva upp, men de ville inte vi. Så han lade sig tillslut mellan oss och somnade om, varm som en kamin. Han är 39 graders feber idag och är hemma från dagis, han blir även hemma imorgon, resten av veckan får vi se. De beror ju på hur han mår! ♥
Imorgon börjar första skoldagen för mig efter ett litet jullov, börjar vårterminen med två prov, känns lite stressande då man inte har kunnat läsa på så mycket, men de är ju mitt eget fel då jag nästan har prioriterat att jobba i stället. Har så svårt och säga nej till att jobba då man trivs som fisken i vattnet där jag jobbar nu.
I december så började jag skola in mig på Bergsåker hemtjänst och som sagt, trivs som fisken i vattnet! Så jag har i princip ägnat lovet till att jobba, så jag längtar efter att få se lönespecifikationen för Januari :)

 
Till något roligt !
I lördags fixade min älskade sambo Rickard min passat!.. Så nu går den igen :) Ungefär i samma veva som jag började skola in mig i Bergsåker så gick bilen sönder, vilken tajming. Men nu har som sagt Rickard lagat den så den går som den ska. Har verkligen saknat den bilen, åkte en liten golf som vi har då passaten blev stående. Men måste säga, gud vilken skillnad på bil :) Men är så glad att den fungerar igen så jag vill bara åka och åka hela tiden, men de blir ju så dyrt i längden :p
 
Är så otroligt glad och lycklig över min lilla familj. Jag har världens finaste och underbaraste sambo och vi har en så älskad son tillsammans, kan inte bli bättre! ♥
 


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback