Torsdag

Nu var de några dagar sedan jag skrev, men har varit lite fullt upp här hemma.
 
Theodor är hemma från dagis, igen. Han har varit hemma sedan i Tisdags med ögoninflammation. Var på vårdcentralen med honom i tisdags och han fick ta lite prover, som inte visade nått, men då han var alldeles igenklibbad i ögonen så fick vi ögondroppar som ska tas morgon och kväll. 
Tyckte att de såg bättre ut imorse, men ack så fel jag kunde ha. De ser bara ut att bli värre och värre.. Nu har han blivit alldeles röd i ögonen också, men vi får traggla på med dessa droppar och hoppas att de ger med sig snart!
 
Usch, inte alls roligt att se sitt barn må dåligt, de är bland de värsta jag vet. Nu ligger han i alla fall och sover och jag hoppas att han kan sova hela natten inatt.. Han sov med oss nu inatt som var och de var bra trångt, men de var bara för att han var så grinig igårkväll och han blev lugn när vi väl la oss med han i vår säng. Så då fick de bli som de blev, men lite sömn fick vi i alla fall :) ..
 
Ja, vi går väl vidare..
 
Idag var jag på skolan igen. Jag fick tillbaka provet om demenser som vi skrev förra veckan :).. och jag klarade de! Känns otroligt skönt, jag som var så orolig innan man skulle skriva de. Men de gick ju bra!
Har även fått min lönespecifikation idag, blev så glad då jag fick se vad jag får i lön imorgon. De känns så roligt att se "resultat" efter allt jobbande som man gjort nu ett tag :)
Så imorgon ska jag iväg och umgås med Evve i birsta, handla lite mat och bara strosa runt lite. Ska bli roligt att få umgås med henne nu då de var längesedan vi gjorde nått tillsammans :)
 
 
 
 
Jag och Evve, ca. 4 år gammal bild :) ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback